Категорії

 Обмін і повернення

На всі позиції, представлені в нашому магазині, поширюється гарантія виробника.
Умови повернення товару
У відповідності з Законом України "Про захист прав споживачів", покупець може повернути Магазину куплений товар в 2-х випадках:
1. Товар має дефект (Стаття 8)
Товар має дефект, товар використовувався і присутній один з фактів:
- виробник взагалі не може усунути дефект
- виробник не може усунути дефект протягом 14 днів
- після ремонту товар стає суттєво іншим, перестає виконувати будь-які функції
 
2. Товар не сподобався (Стаття 9)
- товар не був у використанні, тобто є новим і з дня придбання пройшло не більше 14 днів, не рахуючи дня покупки
- збережений товарний вид товару, його споживчі властивості, збережені всі аксесуари, компоненти і документація, які входять в комплектацію товару, не порушена їх упакування, пломби, бирки і ярлики.
Повернення товару ви можете зробити виславши його Новою Поштою.
Для повернення товару через транспортну компанію Нова Пошта його необхідно відправити Новою Поштою 
При поверненні товару по Україні доставка і повернення грошей здійснюється за рахунок покупця.
Разом з поверненням товару необхідно переслати:
Копію товарного чека
Копію паспорта (1,2 сторінка)
Копію ідентифікаційного коду.
Будь ласка, якщо Ви збираєтеся вислати вказаними способом товар на повернення або обмін - узгодьте заздалегідь Ваше відправлення з менеджером магазину.
Умови гарантійного обслуговування:
1. Гарантія надається на термін в місцях, який відзначається в гарантійному листі - відраховується від моменту покупки.
2. Дефекти, що виникли з вини виробника, будуть усунені протягом двох тижнів з дня прийняття товару. Цей термін може бути продовжений до 30 робочих днів, якщо потрібно відправлення товару в спеціалізовані гарантійні центри.
3. Товар, який передається на гарантійне обслуговування, має бути повністю укомплектований і без слідів забруднення.
4. Товар не підлягає поверненню після закінчення 2-х тижнів з дня покупки.
5. Після детального огляду товару, у разі виявлення порушень гарантійних умов, гарантія анулюється.
6. Якщо до товару додається гарантія виробника, клієнт повинен виконувати зазначені в ній умови.
7. Підставою гарантії є документ (гарантійний талон і / або чек), виданий при покупці товару, завірений підписом менеджера магазину. Отримання товару означає згоду з умовами гарантійного обслуговування.
8. Гарантія анулюється магазином в наступних випадках:
· Товар використовувався не у відповідності до вимог умов експлуатації;
· Не дотримувалися вказівки інструкції по використанню;
· Товар модифікувався клієнтом самостійно з використанням елементів інших виробників;
· Через недбале поводження з товаром;
· При наявності механічних пошкоджень;
· В разі ремонту не уповноваженими особами;
· В інших випадках, передбачених чинним законодавством.
Повернення грошей
При поверненні грошей за товар розрахунки з покупцем проводяться виходячи з вартості товару на момент його покупки.
Гроші повертаються покупцеві в день пред'явлення відповідної вимоги, а в разі неможливості повернення грошей в цей день - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом 7 днів.
Зверніть увагу!
Товари, котрі не підлягають поверненню або обміну, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України N 172 від 19.03.1994 Про реалізацію окремий положень Закону України "Про захист прав споживачів":
- пір'я-пухові вироби - пуховики
- рукавички
- натільна білизна - термобілизна, футболки, труси
- шкарпетки
- головні убори
- товари в аерозольному пакуванні (засоби для просочення)
- парфумерно-косметичні вироби (туристичні шампуні, мило ...)
- друковані видання (карти, книги, путівники)
- продовольчі товари (сублімована їжа)
Цей перелік товарів є вичерпним.
Продавець не має права відмовити в обміні (повернення) товару, що не включеної до переліку, якщо він відповідає всім вимогам, передбаченим ст. 9 Закону (збережений товарний вигляд, ярлики, пломби, є розрахунковий документ і т.д.)
Якщо у Вас виникли додаткові запитання зателефонуйте до нас і ми надамо Вам відповіді.